fredag 14 augusti 2009

Välkommen tillbaka kära vardag!

Idag är det sista dagen av min långa semester! Det har varit en välförtjänt lång och skön vila. Inte gjort särskilt mycket i resväg denna sommar, inte så mycket i nyttoväg heller. Men jag är nöjd jag har gjort det jag har gjort och det ska jag vara nöjd över.


Vilat!

Japp, det har jag gjort! Sovit som jag velat, lagt mig när jag velat.....Det är att vara ledig det.

Lite tråkigt gör att det blir roligt med vardag igen. Rutiner och ALLA i familjen har något att göra. På måndag sätter sig ju min kära karl på skolbänken! Det var minst 20 år sedan han satt i en sån!

Jag är så glad för hans skull och hoppas att det ska bli kul och lärorikt för honom. Tjejerna börjar skolan igen (de har dock en vecka kvar). Båda på nya skolor. Jag återgår till mitt jobb men där är också en del förändringar som jag grubblat lite över. Men när allt väl börjar snurra så brukar det lösa sig........

Jag lagrar sommaren i en liten burk, så kan jag försiktigt glänta på locket när det blir mörkt och kallt.

Så välkommen tillbaka kära vardag, vad vore livet utan dig!?

Inga kommentarer: