lördag 31 oktober 2009

......ju mindre det blir

När man aldrig är här finns det inget kul att skriva. Skriver jag mycket finns det mer att skriva är dålig som f-n att uppdatera. Jag läser andras bloggar men tyvärr verkar fler som jag ha kommit av sig lite i skrivandet. Behöver lite inspiration för mitt skrivande!

När jag väl jag ska skriva något är det bara tråkigheter eller negativa saker jag vill kasta ur mig....det är ju inte alltid det roligast att läsa om......


En rolig grej för att berätta något är att jag blivit godkänd i engelskkursens del 1. Trodde det aldrig och så blev jag det!

Bara att kämpa på nu är det inte mycket kvar!

Snart är det jul och det är också kul!

Hej så länge alla tomtegubbar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du blivit godkänd! Hmm, det lät konstigt... Men ja, du fattar!?!
Hoppas livet är gott!
Kram MalinSofie