söndag 9 november 2008

Helgen over and förbi

Jaha det var den helgen det. Det som återstår är att köra innebandybrudar till Arboga. Långt bort och på en söndagkväll. I morgon är en ny vecka och jag hoppas bara på att den kan bli bättre än den förra som var en katastrof. Jobbet, hemma och var jag än satte mina 37:or så var det en katastrof.

I november måste jag anstränga mig för att inte deppa ihop totalt, värsta månaden på året om någon frågar mig. Tänk om jag hade råd att fly till värmen eller bara kunde skita i att gå till jobbet och istället krypa upp i soffan med chockladpraliner. En sprakande varm brasa och tusen ljus skulle jag också tända.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hänger gärna med...skulle oxå bara vilja "fly bort" från allt...gärna til lvärmen och bara få vara...få bli upp passad, blir bortskämd...Vi kanske skulle ut och kolla om vi hittar ngn rik knös som skulle kunna ta med oss...