söndag 16 november 2008

Tänk positivt,sa kollegan.

Min kära kollega gav mig i fredags lite tips och jag delar gärna med mig....

1. vaknar och dina ögon öppnas (en bra sak).
2. Du känner att ditt hjärta slår (du vet att du lever).
3. Det är varmt och skönt ( du har sovit i en varm säng under tak).


Jippi! Vad bra jag har det egentligen!


Förresten har jag rätt länge tjatat om att jag vill ha en ny soffa. Min käraste säger då " jag brukar tänka att jag är glad över att vi har en soffa att sitta i".

2 kommentarer:

Anonym sa...

soory, but it's very important. Who's the horse in the photo and what says the writing up and down the photo.
The name of the horse is Charmis? It's your horse. My horse too is Charmis!!

Anonym sa...

Sorry, now you explain. I've got a horse and your name is Charmis. It's a thoroughbred 11 years old.
It's very very like at your and I thought: maybe it's Charmis colt and that is your photo.
Sorry if I writed inthe wrong place. Thanks and happy nea year.
Ilaria