onsdag 9 januari 2008

coolt hot

Har ar det fantastikst. Jag solar och badar med familjen och har det gott. Livet leker i detta underbara land. Hemma ska det vara sno har jag hort.

Det ar lite lustigt att skriva har, for vara fantasktiska tre sista bokstaver i alfabetet finns ju inte pa detta tangentbord.

Har tagit massor av bilder och varit pa underbara oar.

Det mest fantasktiska i detta land, maste jag saga ar, manniskorna. Alltid glada! De har ett stort brett leende pa lapparna dagarna i enda. Trots att de jobbar sju dagar i veckan och tolv timmar varje dag.

Massagekvinan pa hotellet har inte sett sin 6-ariga dotter pa nu snart ett ar!!

Tank sjalv! Hon bor hundra mil upp i landet med sin mormor!

Sverige ar endock fantastiskt....

En soligt varm halsning till er alla fran mig i Ao Nang Krabi Thailand....

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

buhuuu! jag ville inte veta att du var där! jag vill inte vet att alla möjliga åker överallt.
Förresten! jag ska till Västerås imorrn!
jag skickar en liten hälsning därifrån om jag får tag i nån dator...
PoK