torsdag 31 januari 2008

Engergiknappen

Pratade med en ridkompis om zonterapi här om veckan. Jag gillar verkligen att bli klämd på fötterna. Fotmassage är bland det bästa jag vet. Men zonterapi är ju mer att man trycker för att "bota" någon smärta eller annan åkomma i kroppen.

I alla fall så hade min ridkompis frågat om det möjligtvis inte fanns någon punkt som hon kunde klämma på för att tillföra henne lite energi.

Jo, klart det fanns och det masserades väl lite på energiområdet.


En morgon när vederbörandes man kommer upp hittar han henne redan uppe, före honom. Han utbrister förvånat: "vad gör du uppe nu"?

Jag måste fråga var knappen sitter.

2 kommentarer:

lena sa...

Berätta för mej när du vet var den sitter. Jag är i akut behov av en sån knapp.........Kram Lena

Annis sa...

Jag lovar att sprida till alla mina trötta medmänniskor.

kram