lördag 17 maj 2008

Jesus i min lilla låda..

Ja, nu har solen gått i moln och det är kallllllt igen....burr! Förra helgen hade vi konfirmation och vädret var sommar! Det var fantastiskt skönt att kunna vara utomhus med alla släktingar.

Roligt och på samma sätt skönt att det är "överstökat". Just nu tar jag bara en sak i taget och är så glad för varje sak jag kan stryka i almanackan. Ett steg närmare semestern för var sak!

En annan rolig grej som äntligen hänt är att vi nu köpt häst! Har ju suktat på hästannonser i säkert två års tid. En stor grej i ens liv som jag aldrig tidigare varit med om. Lovar att försköna sidan med lite bilder på nyheten! Jag har knappt vågat prata om det tidigare för att jag inte kunde tro att det blev sant förrän han nu står i stallet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh! grattis! vad kul! var ska ni ha hästen då? i garaget?

Annis sa...

Tack! I garaget har vi för mycket "skit" så vi har sallat upp honom i Finntorpet. Lite längre bort än garaget, men inte så farligt mycket.

Annis sa...

sallat....och stallat. Shit the same...

Anonym sa...

Vad kul med en egen häst!!! Jag sa alltid när jag var yngre att när jag får jobb och tjänar pengar...då ska jag köpa en egen häst...Nu har jag jobbat i snart 20 år och inte har jag ngn häst för det!!!!
Kankse blir det när jag¨blir pensionär istället :0)...