söndag 25 maj 2008

Vad säger man?

Konstigt så olika man kan tycka vad det gäller schlager. Ett ganska segt spektakel igår blev det. Inte särskilt spännande heller. Det verkar som om öststatsregionen har kommit för att stanna inom schlagersegrare. Borde varit förståndig och gått och lagt mig. Men jag höll ut. När jag kom hem hade vi fortsatt tema sing star med döttrarna och deras kompisar. Oj vad tiden rann iväg!

Idag är jag trött. Sitter ute och lapar lite sol samtidigt som jag rättar matteböcker. Har bara rättat den första ännu.

Please give me some styrka.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gick och la mig när jag insåg att det gick åt pepparn för sverige....Orkade se vilka som vann...för det blir som vanligt nga som man inte vill...
Tycker själv att det börjar ur arta sig med stora schlagern ....
Annat var det för ca 10 -15 år sedan...då var det spännande att titta med "vanliga" europeiska länder..
Herregud... nu är det länder som man knappt vet vart det ligger som är med.....
Så jag slog på datorn imorse och kikade...för nyfiken var jag ju...emn kunde väl inte tro att vi skulle haman bla de sista...så dålig var hon inte...men det tyckte öststatsregionen...