söndag 11 januari 2009

lååånghelg

Den här helgen har varat en evighet. Helger brukar gå snabbt. Jag har hunnit massor tycker jag. Funderade på om det var för att jag varit julledig och att veckan bara bestod av tre arbetsdagar. Kan även varit en känsla för att jag inte haft en massa måsten och inplanerat. I love! Nu ska här jobbas i fem dagar innan nästa helg. Jag har till och med varit tre timmar på jobbet i lördags eftermiddag. Ingen telefon som ringer ingen som kommer och pratar! Bara JAG! Det är hur bra som helst och jag får massor av saker gjorda, som jag vill och behöver fixa.

En annan trevlighet som vi gjorde i lördags förmiddag (observera förmiddag, eftersom jag normalt sover då). Vi åkte i alla fall långfärdsskridskor. En fantastisk frihetskänsla!

Om du aldrig provat, testa!

Inga kommentarer: