lördag 24 januari 2009

Pluttliten stund

Nu blev datorn ledig en liten stund och här har jag inte suttit på tider. Vet inte vad som är intressant eller ointressant att skriva om. Ska i alla fall just precis nu äta havsöring som är fångad av svärfar.

Mumsigt värre kan jag lova. Att bero på fångad (av en stormvind) är det Carola 25 år som artist i kväll. Det är inte ofta jag har problem med att välja kanal efter som jag kollar så extremt sällan, men ikväll är det både Carola och körslaget samtidigt. Körslaget hör till mina favoritprogram. Riktigt trist att Wells åkte ut bara.

Men....

Håkan röstar väl på Carola (han körde i diket på sin moppe när han såg henne i sin ungdom)....

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

å jag har sålt en korv åt henne när hon handlade på pelles...en gång för läääänge sen...