lördag 21 februari 2009

Tantvarning

Jag är en anhängare av melodifestivalen. Jag älskar`t! Jag missade första delfinlen,såg självklart reprisen dagen därpå. Förra lördagen njöt jag och tyckte en hel del av bidragen var riktigt bra. Tyckte inte att någon var riktigt dålig ens. I kväll är det mello igen! Nu sitter jag här och bara väntar. Förra lördagen dippade vi grönsaker och åt kex med brieost. Vad ska mumsas på ikväll tro? Jag har ju gett mig själv godisförbud under årets kortaste månad.

Blev utbjuden på fest kvällen till ära, 30+. Jag funderade men kom fram till att jag trivs bättre här hemma under min korkek (soffan). Jag kanske borde gå ut och vara social, men orka gå på hottan. Förfester bukar vara trevligt. Men sen somna sent, sova dåligt och vara trött och bakis det är däremot inte min melodifetival!

Tantvarning?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha,, ja det kan nog kallas tantvarning...
Jag är likadan och jag har uppnått tantåldern nu :0)...
Förfester tycker jag är helt ok men sedan att dra vidare är jag heller inte så sugen på...oftast så får man kul men man har inte ork helt enkelt..och det måste väl ha med åldern att göra..
Tänk när jag hängde på hottan fredag som lördag varje vecka...Herregud, det var tider det..och ung var man som hade den orken..Bakis, vad var det då för ngt??? Man kände aldrig efter utan forsatte dagen därpå..
Inte som idag , inte....