måndag 23 februari 2009

Ungen...

säger att hon tänker ta bort sin blogg för att "mamma läser". Men jag lovar att inte läsa då (fast har man blogg vill man väl att folk ska läsa, det är väl det som är en av grejerna liksom). "Ja, men mammor ska inte läsa, det känns så konstigt"

Hon säger att hon vet att jag kommer att läsa i alla fall....hon känner mig, lite. Mamma nyfiken!

Men jag tyckte det var så kul att hon skaffade en hästblogg, jag kom med förslaget ju! Då måste jag ju få läsa den.

Jag är ju hennes hästfanclub!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahha, känns igen....
Visserligen har inte grabben ngn blogg men hans kompisar och där går jag in ibland och läser och han kan inte förstå det....jag kan även lämna kommentarer eftersom jag känner dessa tjejer och då är man en urblåst morsa som gör det...men jag är som jag är och har man en blogg så har man och alla får kommentera...så säger jag :0)..