lördag 9 maj 2009

Eldsvåda i mina armhålor

Köpte "Absolut torr" igår på apoteket, tänkte att jag skulle testa om det är så bra som jag hört.

Man skulle läsa bruksanvisningen noga och följa den.

Rolla gärna på en stund innan sänggående.

Jag gjorde som det stod och det funkade bra, sved inget till att börja med.

Men sen fy.......f-n vad det brann. Trodde jag skulle få lov att ringa brandkåren, men jag vet inte om det ingår att släcka armhålor i deras arbetsuppgifter. Jag vred och vände på mig i sängen och visste inte var jag skulle ta vägen. Bet i täcket och gjorde volter, klia och stod på huvudet. Till sist somnade jag....phuuu! av ren utmattning....

Nu hoppas jag att jag ska hålla mig torr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha,ha jag har gjort samma. En kompis tipsade att det var super kan göra vad som helst utan att bli svettig. Har aldrig haft sån sveda under armarna. Jag kastade rollen. Kram Lillo

Vickiehickietorian sa...

Äntligen! nu blir det andra tider på jobbet!

Annis sa...

Du e så rar Vickie =)