fredag 1 maj 2009

Inte lyft ett finger...

Vilken dag. Började med att jag bara låg och så fort jag försökte gå såg jag ut som en fällkniv. Kunde inte gå upprätt. Mådde illa och pratade med Ulrik så fort jag fått något i magen. Hur kan det vända om så fort?

Sol, cider och bara en frukost på en hel dag? Den ekvationen går bara inte ihop.

skyll dig själv! självförvållat, som jag brukar säga till sambon. Han har inte sagt ett elakt ord på hela dagen. Han har hämtat vatten, frågat om jag vill ha något annat och bara varit så snäll så att jag skäms.

Nu börjar jag känna mig normal igen. Äter godis och dricker cola. Tänk att vara så hungrig så att man inte kan äta! Jag tror aldrig det har hänt mig tidigare, men igår gjorde det de.

1 kommentar:

tiindra sa...

Hahahah, blev det för mkt av det goda på valborg :0)...
Det kan hända även en annan och inte bara ungdomar "ler "....
Hoppas du mår bättre idag ivarjefall.....