söndag 3 januari 2010

Betraktarens öga....

Nu är jag så trött så att jag inte orkar lägga mig. Har varit på G hela dagen idag. Tror det är vinteraktiviteten som sugit musten ur mig. 6 km skidor behöver jag inte skämmas över kanske, men skryta lite kan jag väl få göra.

Skidor är en bra och enkel aktivitet, bara att spänna på pjäxan och gå ut liksom. Ja lite snö är ju också okej. Snö, har vi fått massor och jag är den sista som klagar. Må den få ligga hela vintern!
Det är så in i bängen vackert där ute också!

Kolla in, man ser nåt nytt tjusigt varje dag fast man rör sig på samma platser varje dag! Det är riktigt härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det härligt med snön :)
/Kakan

Sofie sa...

Så lycklig du måste vara som bara kan ge dig ut på skidor...

...här nere i söder så är det minsann inte en så trolig aktivitet utan det blir typ cykel året om istället...

...fast å andra sidan, just nu skulle jag ju kunna om jag hade haft skidor....

Frusna kramar ; )