söndag 16 december 2007

Här kommer alla känslorna på en och samma gång...

Kan kännas så när det är en totalinbakad helg på aktiviteter. Roliga sådana givetvis. Men allt på en och samma gång.

Två 40-årsfester har jag hunnit med. Roligt att det funkade och inte var på samma dag. Jag kunde vara med på båda. Där i mellan har sorf hunnit haft sin julshow. Jag var med och gjorde min debut i kadriljen. Det var hästar som var mer eller mindre spattiga kan jag säga. Men det funka hellre än bra, eller vad man säger.


Sen har jag på ädlre dar varit med i ett luciatåg....ha ha ha. Jag trodde nog inte att jag skulle få uppleva det igen. Vi var med och höll i hästarna när luciatåget gick. Skulle man ändå stå där var det lika bra att hjälpa till att sjunga.

Undra om jag kan få vara luciakandidat nästa år ?

Inga kommentarer: