måndag 1 september 2008

Fynd hos Granngården

Flitig besökare är jag på Granngården....jag menar där man kan handla saker. Inte hos mina grannars "gårdar".

Ha ha...ni har väl sett reklamen?

Gjorde i alla fall världens fynd när jag skulle köpa hästfoder i kväll. Springer förbi en ställning med ridbyxor till priset av 99 kronor!

Måste prova (storlekarna är lite mindre än normalt stod det på skylten).

Ahaa, det var därför det var så billiga, ingen vill väl köpa stora storlekar som är små?

Jag fick med mig två par hem i alla fall. Hade tur att de var snygga och passade bra. Får väl klippa bort storlekslappen eller göra en egen. Härligt med alldelses egna! Har ibland lånat av dottern och hon säger att de är uttöjda när jag haft dem, jag kan inte förstå vad hon menar med det?

En riktig snåling är jag i alla fall när det gäller att kosta på mig själv saker, så därför kändes det idag helt okej.

Två par och inte ens två hundra spänn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ett bra kap må jag säga!!!