lördag 20 september 2008

Ingenting här och ingenting där...

Joho, här var det länge sedan men fick något inlagt. Livet har snurrat på i en sjuhel...e karusell kan jag bara säga som försvar. Nu är minuten nästan slagen för att ta sig i väg på tjejträff. Har lyckas dubbelboka mig på det mesta men har fått den stora äran att vara med en stund på "aktivitet". Har inte den blekaste vad det är vi ska göra. Vickie blir alldeles nervös så fort hon tänker på den "hemliga aktiviteten".

Jag uteslöt Riks 70 loppet som är idag...men vem vet? Vanliga kläder och inget konstigt som man skulle ha med sig.....

Återkommer.....

2 kommentarer:

LoWa sa...

Ja jag är så nyfiken! Kanske det är en seans eller nåt annat humbomumbo?

Anonym sa...

Härligt!!!
Hoppas du/ni får kul ikväll vad ni nu ska göra :0)...
Tänkte åka in till stan i kväll men ändrade mig....jag blev hemma...