lördag 7 mars 2009

Mobilträning

När man ser rubriken borde man tro att det skulle vara något nyttigt. Det låter ju som om man skulle förflytta sig, träna mobilt.


Så nyttigt var det dock inte....


Jag fick mig en ny mobil på min dag igår. Behövligt, men inte så där viktigt kan jag tycka. Min förra dog för jämnan, laddade ur. Jag har länge tänkt att jag ska skaffa mig en men varit för snål. Nu fick jag en i alla fall. Man kan ringa och messa och säkert ta något suddigt kort. Tror inte man kan lyssna på radio eller musik i den, det har jag aldrig pysslat med tidigare heller så.... Jag har i alla fall tränat (med fingrarna) på att lära mig messa. Skit vad fel det blir i början, knapparna sitter inte där de ska.

Men det har tagit sig lite under dagen.

3 kommentarer:

Cissibitar sa...

Grattis i efterskott!!!
Kram Cissi

Anonym sa...

Jag får oxå ta och gratta i efterskott!!!!

Annis sa...

Tack och tack =)