lördag 9 juni 2007

En paus från the good old time....

Fantastiskt, sitter och dricker Gin long drink i solstolen, men för att det inte ska stiga åt huvudet så fort behövde jag gå in och ta en paus (från solen alltså). Vet nu kanske en anledning till att jag vill bo på landet. Jo, för att när Håkan sitter i solstolen brevid och dricker bers samtidigt som han pratar med en gamal kompis från "the good old time, you know" så pratar han så förskräckligt hööööögt tycker jag. Sitter där och skrockar om när de var typ 19 och va på Ibiza och festa i två veckor, De skrattar och säger:" kommer du ihåg och tänk om man skulle göra den resan idag....skulle ju ligga inne på sjukan efter en och en halv vecka". (själv tänker jag, "uhuum, jag tror efter en och en halv dag).

Nåja, det e ju kul med gamla minnen, det vet vi ju alla....vi har bara lite olika. Snart kommer han väl och ropar "gumman, var är du? jasså, du sitter här igen och skriver i den där boggen".

Jo, det kostar att ligga på topp!

Inga kommentarer: