lördag 9 juni 2007

Träningsuppehåll....

Har nu haft ett längre träningsuppehåll.....jo det är rätt, träningsuppehåll låter bättre än att säga att jag slutat träna....Jag har tränat inte alls, lite och lite mer, och skitmycket...Men inte alls och skitmycket är inte så bra kom jag fram till. Just nu är det alltså, inte alls, eller jag menar träningsuppehåll. Skulle vilja kunna springa spännstigt i spåret utan att tro att jag ska dö. Men aerobic är skitkul, det har jag tränat till förbannelse förr. Just nu har jag ett gymkort som ligger i "träda", nej jag menar helt otnyttjat....När jag satt i solstolen här om dagen såg jag hur magen börjat hänga. Nej, stor kanske den inte va (för de e mest min bak) men hängde där och va vit det va den....Nej, men förrutom att det hänger så är det faktiskt en härlig känsla att känna sig spännstig och stark. Men nu är det nog mest stark öl som gäller....

Inga kommentarer: