onsdag 23 april 2008

Att träna eller inte träna....

Ja, det är den stora frågan. Idag hade jag bestämt mig, jag skulle gå! Trodde jag, ja! Nu är det minst tio veckor sedan jag gick på ett pass. Så då kan det väl typ vänta lite till då. Idag eller imorgon spelar det någon roll har jag tänkt i alla fall sju veckor nu.

Är det det som kallas träningsåterhämtning? Den här årstiden är ju annars rätt poppis för träning. Men varför måste man jämt göra som alla andra?

Det är bra att man går sin egen väg.

Att bero på gå, ja. Jag har länge funderat på att köpa en stegräknare. Blivit inspirerad av "alla andra" som har. På jobbet, på träningen (sist jag var där alltså) på bloggarna och ja, stegräknarna finns överallt omkring mig. Men det värsta är väl att få "svart på vitt" om hur några steg jag går på en dag.

Är det något att ha, så säg....

1 kommentar:

Anonym sa...

På mitt jobb så har 10 st gått med i tappa trampet(ska gå till Prag)Jag skulle inte vara med men efter en dag med deras räknande och tittande så gjorde jag en efteranmälan..(man fick en med anmälan)Inte kunde jag gå på jobbet utan en stegräknare...kände mig lite utanför :0).."kallas det grupptryck"
Jag kan säga dig att ut kommer man i vått och torrt..som jag inte skulle ha gjort kanske i "normala" fall...
Så en stegräknare är en bra investering :0)...