tisdag 5 augusti 2008

Hur tur kan man ha?

Efter en vecka med strålande högsommar i Tylösand kommer regn och mulet. Det gör inget, vi hade max flyt med semestervädret. Ingen kan önska sig något mer. Varje dag låg vi på stranden lapade sol och badade. Nu har jag nästan två hela veckor kvar på min semester sen är det dags att börja jobba igen, det ska bli kul att träffa alla elever och jobbarkompisar igen. Tänk vilken tur jag har som haft så lång semester och sen har ett roligt jobba att gå tillbaka till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, tänk om ajg kunde säga så att jag vill tillbaxs till jobbet...Nej, just nu skulle jag vilja gå hemma och strosa och få fullt betalt men så funkar det inte...Kanske är det en försenad 40-års kris, vad vet jag....
Jag skulle vilja göra ngt annat men vad??? Det lär jag försöka komma på....