onsdag 15 augusti 2007

Kaffebryggare...

Vår kaffebryggare läcker.

Ett tag hade vi två.

Jag visste inte vad jag skulle göra med den ena.

Kanske var det därför jag "slog" sönder kannan?

Det var en spricka i den andra kannan.

Givetvis stötte jag till den i diskhon, men den höll!

Nästan.

Den läcker nu så när kaffet runnit igenom måste man skynda sig att hälla upp i koppen.

Idag äntligen kom jag mig för att gå in och titta på nya bryggare.

Vi har inte köpt någon på evigheter.

En bättre bryggare kostar typ en lax och uppåt!

Vilket rån!


Det får läcka ett tag till. Eller så köper jag en inte fullt så dyr ny kanna.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

men hörru! vi köpte vår på strömsbackalada! en lika cool som grabbarnas pappa och då kostar den pengar! men vår köpte vi för 40 kr. så det är ett hett tips! strömsbacka lada!