fredag 14 september 2007

Tjena tjejhelg

Den här veckan hade nog bara måndag och fredag. Snacka om att det går fort. Nu är det helg och jag tänker inte göra någonting. Det ska bli så skönt med en sådan helg. Håkan är inte hemma kan vara riktigt njutbart om man ser det från den positiva sidan. Jag gillar att få vara med tjejerna helt solo. Köpa massor av godis och titta på film.

Men det är bara det...

att ikväll blev det inte så. Ida är med sina kompisar. Jag har visserligen myst med den "lilla" en stund. Nu måste jag ringa Ida och kolla vad hon har för sig. Jag är inte van med att hon är ute och far. Jag vill gå och lägga mig, men jag lär kolla att hon är i tryggt förvar.....sen tycker jag som mamma att det nog är dags att komma hem nu.

Det är ingen lätt tid man har framför sig som tonårsmamma till två döttrar gissar jag.

Tips mottages tacksamt.

Imorgon hoppas jag att vi får en tjejig kväll ihop....

Inga kommentarer: