söndag 19 april 2009

Kanonhelg!

Har haft en riktigt "måbra helg". Igår var jag ute och dansade nonstop i två timmar. Ont i fötterna är bara förnamnet idag. Kul som f-n var det i alla fall. Men Arvingarna kunde vara för min del i alla fall. Fy det såg ut som de inte alls tycket det var kul att vara i Sala.

Jag stod och iakttog lite snett ifrån sidan en stund. Ser hur alla i kategorin "glada Salabotjejer 30+ " står längst fram och klappar och sjunger med. Vi går ju ut för att ha skoj. Ler mot dansbandspojkarna som spelar i en totalt frånvarande värld. Måste ha stått där och bara hoppats på att få gå upp och lägga sig snart. Dra vidare till nästa ställe. De behöver ju också mat på bordet. Men vem vet? Jag har inte gått en tusenmilafärd i deras mockasiner, så jag är inte rätt kvinna att döma. Men inte såg de glada ut i alla fall, för det gick inte att ta miste på.

Inga kommentarer: