fredag 17 april 2009

Partybruttan är lös

Häftigt!

Det finns inte ord ibland, jag har varit på nostalgifest. Mina gamla klasskompisar från 9E! Vi har varit på Flustret i Uppsala och druckit öl och cider till det svider =)

Några av dom hade jag bergis inte sett sedan jag slutade 9E (och det var ju inte länge sen, eller hur?)

Det häftigaste var att en/två av killarna i klassen hade berättat för vår "klassföreståndare" att vi skulle ses!

Anita 70 år kom dit med fotoalbumet i högsta hugg!

Imorgon ska jag gå på 30+ och det var, inte 20 år sen,


men typ ett år sen....

vad har det tagit åt mig?!

Ska jag skiljas kanske?

Nej, var lugn! Bara ha lite variation och skoj. Jag brukar aldrig "röra på mig" så nu tar jag igen allt missat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Världens bästa klass! Alla är så gulliga och snälla fortfarande, man blir sååå glad att träffas så man nästan dör.
/Karin