torsdag 20 mars 2008

Lycka till världens bästa kollega...

Idag gick världens bästa kollega, Victoria på föräldrarledighet. Hon ska få sin första lilla bebis....och det är snart! Hon går in i vecka 40 idag (om jag inte missminner mig). Hon har verkligen jobbat för fullt in i det sista. Har knappt hunnit fatta att hon ska bli mamma själv? Fast lite tjock har hon ju blivit. Fast ändå i toppform liksom. Veckan efter påskledigheten kommer min nya kollega. Ska bli spännande att se vad han blir för tillskott, så att säga.

Det lustiga med mig och Victoria är ju att vi är lite som Piff och Puff (fyller i där den andra slutar, och det går utmärkt tycker vi). Men nu när den nye kommer och jag börjar prata så har jag ingen som fortsätter fylla i resten av meningen. Nu måste jag helt plötsligt förklara och prata färdigt.

Gu vad jag kommer att sakna´na!

Lycka till number one!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.