onsdag 5 mars 2008

Trött och tom på enerigi....

Den här veckan går till världshistorien. På mitt lilla jobb är av fem möjliga bara två friska. Vi har haft öppet hus och utflykt till badhus på annan ort samt att vi åker med tåget till Hedemora i morgon och slöjdar. och allt detta händer på fyra dagar. Idag var bara jag kvar på skolan med en toppenvikarie som lagade mat och skötte fritids. Vickan åkte till äventyrsbad med femor och sexor (vilket var planerat sedan länge).

Allt har iofs gått mycket bra, men vi är helt slut. Mitt i detta ska en tjejfest planeras in i det sista. Kören som jag går på har "tråkat ur" få se vad som händer på årsmötet i kväll. Allt detta fullkomligen suger ur en energi. Tre dagar har gått och det känns som tre veckor.

Men en kram till alla som hjälpt oss där på jobbet....Men den största kramen får nog jag och Vickan ialla fall.....

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

jag har ingenting att göra på dagarna...