söndag 6 juli 2008

Rastlös

Idag känner jag mig så totalt rastlös. Jag har för det första sovit till halv tolv, så nu är det bara helt plötsligt kväll. Det är klart att om man sover bort en halv dag, så blir det ju kväller fortare. Det roliga vi gjort idag var att vi var på sorf och hopptränade kusen. Det gick riktigt bra för honom och Ida. Jag står duktigt på marken och "hoppar med". Elin fick också rida och galopperade på honom för första gången, hon lös i kapp med solen i Karlstad när hon klart det.

Jaha, då ska jag rastlösa vidare med ????? någonting då. Kanske kan jag lägga mig och läsa eller glo på tv om ro´n infinner sig.....

Mitt trehundrade inlägg är nu skrivet....

2 kommentarer:

LoWa sa...

Om du visste vad skönt det är att läsa att nån annan än mig kan ta riktigt rejäla sovmornar!

Anonym sa...

Herregud...har du sovit till halv tolv???? men lilla gumman.. då förstår jag att dagen gått fort "ler"...som sagt så är du inte ensam att göra det (läste ditt tidigare inläggav lowa)
jag kan oxå sova men inte riktigt lika länge som er...men det är skönt att kunna göra det om man behöver det...Det är ju semester och ledigt....Då behöver man inte var så ordentlig....