lördag 5 juli 2008

Resultatet av gårdagen...

Nöjd men trött. Jag är inte van att gå på surriga fester...to mutch intryck för hjärnan. Fattar inte att man orkade hålla på med sånt förr. Men det var kul i en fin sommarkväll. Tyvärr satt vi för länge "hemma" och det göttaste hade redan varit när vi kom ner. Inte ens raggarna som åkte "showade" särskilt mycket. Stirrade mest tillbaka på den avslagna publiken. En och en annan "börning" (?) rök och tjöt till ibland. Har lärt mig att jag nästa gång ska åka på den sk fincrusingen som hålls vid femtiden. Där åker de finare bilarna som är kul att titta på....

Nu blir det promenad i skog med dotter och häst. Det är kontraster det!

1 kommentar:

Anonym sa...

usch å fy... jag var på power meet för en sisådär 12 år sen. då sa jag nog aldrig mer och jag hoppas att jag kan infria det. för efter vad jag hört så är det mer ett fylleslag än något annat.
men en skogspromenad med barn och häst åhhh vad jag skulle vilja!