lördag 20 oktober 2007

Klok eller tråkig..

I kväll är det 30+ i vår lilla stad. Jag har inte varit ute på evigheter. Jag var bjuden på fest ikväll och hade absolut tänkt att gå...tills...


"söndagen den 21 oktober ska vi inventera på Joker, vi börjar som vanligt kl 06:oo"

Guuuuu va kul va?

klart man kan gå på fest och sen gå ut. Men på en skala 1-10 hur pigg är man då när man ska sätta sina små söta 37:or över sängkanten?

Sen blev jag såklart (såklart skriver jag med lite ironi för det brukar inte vara så allt för ofta när man verkligen vill) bjuden på en till fest....

vad händer?

Jo, här sitter jag hemma och myser med en godisskål och ett glas rött.

Ha så kul alla ni andra och dansa lite åt mig med....

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

tjena! det blev hemma! and I love it! spar mig till den 24 det kommer bli så kuuul!
sluta absolut inte blogga jag läser alltid din!
kram